2013. május 11., szombat

FRÁNYA ISKOLA ...

Sziasztok!

Na hát hol is kezdjem. Belecsapok a közepébe. Láthattátok hogy ez lesz 3. hete hogy nincs új rész. De okkal. Sajnos az iskola elveszi minden időm és energiám. Reggel felkelek,iskolába megyek,hazajövök,estig tanulok,alszok. Igen ugy naggyjából ezek a napjaim. Valamint május végén 2 vizsgám is lesz és mindkettő áll egy szóbeliből,és egy irásbeliből. Az a lány vagyok akinek már vizsga előtt 2 héttel görcsbe áll a gyomra és idegesen kapkod hogy nem tud semmit. Na jó, viccelek. Keményen tanulok. Azt nem mondom hogy nem kezdtem el dolgozni az új részen hiszen az már ott lapul a nagy része a füzetemben. Rájöttem hogy sokkal jobbakat is tudnék irnék,ha nem időre csinálnám,hanem nyugodtan,időtlenül. Tudom,ez nektek kevésbé jó,de maximalista vagyok ezért most ezt a taktikát követem. bevallom kicsit félek/rettegek attól hogy mivel több hete nincs új részem,elvesztem az olvasóim. Nyugtassatok meg hogy nem. Ha ügyes leszek májusban még lehet hogy lesz új rész,de ha nem lesz időm valószinű csak a vizsgáim  után,június elején. Hatalmas NE HARAGUDJ minden olvasómnak,de tudjátok hogy szeretek mindenkit! Legyen szép napotok! :)) D xx




7 megjegyzés:

  1. Szia! Én még csak most kapcsolódtam be, de nagyon megtetszett.!
    Szerintem nem kell aggódnod amiatt, hogy elveszted az olvasókat.Aki el akar menni az el fog, aki meg itt marad annak meg örülni kell! Sok sikert a vizsgákhoz.
    puszi Lia. :) XX

    VálaszTörlés
  2. Én imádom ezt a blogod!!! :D Nincs semmi amiért abba hagynám!!!!
    Ha kell várok......nagyon sokáig!!! :) És sok szerencsét!!! :D Én tuti nem megyek el!!!És szerintem még nagyon sokan így vannak ezzel.....IMÁDOM ezt a blogot!!!! *-* :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa!Imádom a blogod!De gondolom ezel nem csak én vagyok igy!:DDNe félj attól hogy el vesznek az olvasoid!Imáduuuuunk! <3

    VálaszTörlés
  4. Egyet értek az első három kommentelővel!Megértjük,hiszen te is csak ember vagy,nem egy robot,hogy ne kelljen tanulnod,meg a jövőddel foglalkoznod,meg ilyenek. :)
    Szerintem sem kell félned,mert akinek tényleg tetszik a történet,az nem tudja megállni,hogy ne olvassa tovább,és ne várja meg a következő részeket.
    Szóval sok sikert,és várom a következő részeket! :D

    VálaszTörlés
  5. Imádom a blogot és ha kell 1-2 hónapot akár 1 évet is várok ! Minden nap fent vagyok ! Nagyon sok szerencsét a vizsgához ! Szoritok ! :D

    VálaszTörlés
  6. sziiiiaaa :) egyszerűen imádom a blogodat és szerintem nem kell attól félned hogy elveszted az olvasoidat!!! sok sikert a vizsgáidhoz!!!*-*:))<3

    VálaszTörlés
  7. Hali! én új vagyok most kezdtem el olvasni és nagyon nagyon Imádom *__*
    és biztos hogy nem veszted el az olvasóid ;) sok sikert a vizsgáidhoz! :) és remélem minél hamarabb lesz új rész! :3 ha kell én is várok rá *_*

    VálaszTörlés