2013. július 12., péntek

Rossz kislány - 15. fejezet

Sziasztok! Új résszel jöttem, most megint egy kicsit hosszabb lett, de valahogy így sikeredett, ugye nem baj?(: Kicsit megint későn hozom ezt az új részt, csak mostanában az ihlet manó nagyon elhagyott engem. Minden mondatot 5-ször írtam körülbelül újra, még ott voltam, hogy jó nem érdekel ez lesz. Na erről ennyit. A másik blogomban felkerült a prológus amit ITT elolvashattok, ha érdekel titeket. Valamint lenne még egy ötletem. Gondolkodtam azon, hogy csinálnék egy facebook csoportot a blogoknak, ahol megoszthatom az információkat, és szívesen beszélgetnék az olvasóimmal is. Én is vagyok ilyen csoportba, és szerintem nagyon jó, mert így megismerkedhetünk és kicsit közelebb kerülhetek hozzátok. Tudom, nem vagyok valami nagy blog-író mert rettenetesen lusta vagyok, vagy épp nincs időm, de nekem tényleg fontos ez a két blog. Mert az írásban örömömet lelem. Nem fecsegek tovább, köszönöm azoknak akik ez a sok idő után még mindig olvasnak, és kommentelnek, most is szívesen várom, mit szólnátok a facebook csoport ötlethez, mert csak akkor csinálok ha kapok visszajelzést! Szeretek minden olvasóm! Remélem tetszeni fog az  új rész!

                                                                                                         Lots of love,
                                                                                                                        Dorothy. xx



Camilla Adams

" Nagyon hiányzott, de tiszteletben tartottam a döntését. Bíztam benne, de Louis és közte volt valami, érzem. Valami olyan amit jobb lenne ha nem tudnák." - Zayn Freegard

Fények, nyüzsgés, szerencsejátékok és bárok, alkohol és minden egyéb káros dolog. Ezek Las Vegas elengedhetetlen kellékei. Az ember felszabadultnak érzi magát. Azt érzi bármit megtehet, bármire képes. Következmények nélkül. Csak sodorja az ár, ő pedig nem kapaszkodik, hagyja hogy az vigye őt. Nem érdekli semmi, csak az hogy jól érezze magát, és felejthetetlen élményben legyen része, amit soha, de soha nem felejt el. Nem menekül senki, a város foglya lesz. Rabul ejti őt mindaz a mámor, báj, és szenvedély ami ebben a városban van. Las Vegas engem is bekebelezett. Vitt,sodort akárcsak egy követ a folyó. Én pedig engedelmeskedtem neki, én sem voltam kivétel. És hogy bánom-e? Határozottan nem. Talán hibát hibára halmoztam el ittlétem alatt, de nem érdekelt. Ő itt volt végig velem. Ő nem akadályozott meg semmiben, nem apáskodott felettem, csak segített. Segített hogy ellazuljak. Hogy élvezhessem igazán az életet. Louis-val az élet olyan mint ahogy mondani szokták, egy habostorta. Itt nincsenek nappalok és éjszakák, ezek mind egybefolynak. Ahogy a napok is. Louis-val töltött napok mások voltak mint az eddigiek. Most először élveztem azt hogy vámpír vagyok. Vele kapcsolatban pedig sok mindenre döbbentem rá. Sokkal többet tudhattam meg róla, és sokkal közelebb érezhettem magamhoz. Azt akarta látszatni hogy nem törődik velem, de tudom ez nem így van. És ezt ő is nagyon jól tudja. Megérkezésünk után fogalmam sem volt hova mehetnénk. Félénk, és gyáva voltam. Semmit nem terveztem előre, és nem tudtam most mi tévők legyünk, de Louis talpraesettsége nem ismer határokat. Taxiba szálltunk, ami elvitt egy 5 csillagos szállodába. Fogalmam sincs hogy hogyan, de 5 perc múlva már a királyi lakosztály ágyán feküdtem. Nem tudom mit és hogyan tett, de most nem érdekelt. Míg én élveztem az ágy puha tapintását, Louis eltűnt a szobából. Pár perc múlva egy dobozzal a kezében tért vissza, amiből egy nem épp hosszúnak mondható, fekete ruhát vett elő.
- Ezt ugye nem nekem szántad? - néztem rá reménykedő szemekkel, hogy a válasza az lesz hogy nem nekem hozta ezt a szoknyát. De sajnos mind hiába. Sármos mosoly jelent meg az arcán, amivel már választ is kaptam a kérdésemre. - Nem,nem,nem Louis. Én ezt nem veszem fel. Kizárt.
Lassan felálltam a puha és nagy ágyból, és egészen Louis-ig meg sem álltam. Szemével végig követte cselekedetem. Kivettem kezéből a ruhát, és magam elé tettem. Esküszöm, ennél kihívóbb ruhát nem is mutathatott volna. Nem tetszésemet fejem ide-oda mozgásával fejeztem ki. Kizárt hogy ezt felvegyem.
- Szerintem szexi lennél benne.
A vigyor az arcán mintha megdermedt volna, csak mosolygott kajánul rám, miközben az én arcom egyre pirosabb és pirosabb lett. És ő ezt mind élvezte.
- Miért kellene ezt felvennem? - néztem rá kérdőn, hisz tényleg nem értettem miért kell ezt felhúznom, miért nem jó az amit én akarok.
- Mert ez Las Vegas. Itt az emberek nem kispályások. Rengeteg pénzt szerezhetünk. Így valakinek el kell terelnie a figyelmet póker közben mikor játszom. - válasza ugyan kielégítő volt, még sem értettem mi szükség mindenre. Ujjai lassan derekamat érintették, amibe bőröm szinte beleborzongott. Fájt bevallanom, hogy tudtam nem Zayn az aki hozzámért, de mégis élveztem azt hogy valaki más teszi ezt most.
- Miért csinálod ezt? - néztem Louis-ra, aki felvont szemöldökkel nézett le rám, nem értette kérdésem. - Ezt az egészet. Ami a mosdóban történt, aztán utána egy árva szóval se illettél meg. Most pedig megint ez. Én ... én tudom hogy én hívtalak ide, de annyi mindent nem értek Louis. Hogy keveredtem ebbe bele? - éreztem ahogy egy kis könnycsepp folyik le az arcomon, amit a fiú ujjai töröltek le.
- Túl sokat gondolkodsz. Mindenhol az ok okozati kapcsolatot akarod látni. Engedd el magad. Legalább most. Ez Las Vegas.
Igaza volt. Azért jöttem ide vele, hogy talán csak egy kis időre is, de elfejetsem minden bajt,gondot,rosszat. Most semmi nem fog érdekelni, csak az hogy jól érezzem magam. Louis aranyos mosolya kikényszerítette belőlem is hogy mosolyogjak. Kivéve a kezéből a ruhát indultam is el a mosdóba hogy belevágjunk az éjszakába.
- Hölgyem. - nyitotta ki előttem Louis a limuzin ajtaját.
- Ez ... ezt ... hogy csináltad? Luxus lakosztály és limuzin? Oké, mit titkolsz előlem? - kérdeztem tőle felvont szemöldökkel. Tudtam hogy ez nem csak úgy az ölünkbe hullott. Valamit tett mindezért, de van egy olyan érzésem hogy jobb lenne ha nem tudnám. Kételyekkel ültem be a pompás járműbe, Louis pedig mellém huppant le. Bediktálta a hely címét ahova mentünk. Valójában fogalmam sem volt hova megyünk.
A vad nappalok és éjszakák csak úgy haladtak el mellettünk. Néha azt sem tudtuk hol álla fejünk, csak csináltuk mindazt amit az események hoztak. Nem emlékszem mindenre ezekből a napokból, de nem is érdekelt. Homályosan derengenek a bárok, szerencsejátékok, utcák és mérhetetlen mennyiségű káros szer, anyag. Emlékszem, Louis vett egy vízi pipát, amit én is kipróbáltam. Nem sokkal ezután émelyegtem, forgott körülöttem a világ. Louis persze csak jóízűen nevetett rajtam, azt mondta majd hozzászokok. Védelmező karjai megfogták derekam, és az ölébe ültetett, és el nem engedett, különben pofára esek. Minden éjszaka felejthetetlen volt, már amennyire emlékeztem belőlük. De egyik éjjel minden több volt egy kicsit a kelleténél. Pókereztünk. Louis, és egy sötét bőrű magas ember volt már csak bent. Én Louis mellett foglaltam helyet, kezemet a combjára helyeztem, a másikkal pedig karját érintettem. Fogalmam sem volt hogy kell ezt a játékot játszani. Én csak néztem, ahogy Louis és a férfi rezzenéstelen póker arccal figyelik egymást, és dobálgatják a kis zsetonokat. Apró puszit nyomtam a fiú kissé borostás arcára, és a fülébe súgtam hogy kimegyek a mosdóba. Egy apró fejbiccentéssel jelezte hogy tudomásul vette, én pedig indultam is a mosdó irányába. Annyira fura és bizarr volt minden, mégis jó volt. Lehet hogy épp nem a leghelyesebb cselekedeteket követem el, de ez tesz boldoggá. Vámpír vagyok, és nincsenek határok. Az emberek mint sem sejtve bámulnak ránk, miközben nem tudják hogy talán ők lesznek a következő áldozat. Itt nagy lépést tettem meg. Emberi vér. Emberi vért ízleltem, miközben ismeretlen személyek nyakába mélyesztettem éles fogaim. Nem akarom soha túlzásba vinni mindezt, és soha nem öltem meg senkit, de mindent ki kell próbálnom egyszer. Zayn nagyon jól tudta hogy nem védhet meg ettől. Tudja hogy emberi vér fog tapadni telt ajkaimra. Mert nem szigetelhet a világtól, bármennyire is akar. Louis pedig teljes ellentéte, ő megmutatja nekem a világnak ezt az oldalát. Nem parancsolgat nekem, csupán segít hogy élvezhessem a vámpír életet. Egy örökké valóságig élek, amit nem négy fal között fogok eltölteni.
 - Uhm, elnézést. - mentem valakinek neki. Egyenesen mellkasának ütköztem. Lassan felvittem tekintetem az arcára, és már ismert arccal találtam magammal szemben. Furcsálltam hogy egy ilyen emberrel itt találkozok, nem néztem volna ki belőle. - Oh Mr. Rodger ? Hogy-hogy itt találkozunk össze?
 - Szerbusz Camilla. Csak épp erre jártam. Régen mindig itt szórakoztam a barátaimmal. Tudod, régi szép idők. - szemét már szinte kínosan mereszgette rám , miközben tetőtől talpig végigmért. Szoknyám alját lefele kezdtem húzni, majd a hajamba túrtam. - Édesanyád hogy van?
Anya. Ez volt az a szó ami most a legfájdalmasabb forgott a szívemben, és az agyamban. Azért jöttem ide hogy mindazt ami történt elfelejtsem. Nem nekem való a gyász. A gyász szépen lassan végigmarná a testem, és egy roncs lennék. És nem akarok az lenni hátralévő életemben.
- Köszönöm, jól van. - muszáj volt hazudnom neki. Rajtunk kívül senki se tudta hogy anyám halott, és fedőtörténetet nem találtunk ki. A férfi mosollyal az arcán jelezte hogy menni készül, kalapját régiesen megemelte, és felém biccentve elhaladt. Vajon volt valami köze anyámhoz? Nem tetszik nekem ez az alak. Túl ... túl bizarr. Miután a mosdóban megigazítottam a ruhám és a sminkem, visszamentem Louis-hoz, aki épp akkor vesztette el a menetet. Arca még mindig rezzenéstelen volt, de láttam rajta hogy mérhetetlenül ideges. Megszorítottam a kezét, a pincértől pedig kértem italt magunknak.
- Mindegy milyet, csak erős legyen. - mondtam a jóképű pincérfiúnak, aki bár furcsán nézett rám, de percek múlva már az én torkomon és Louis torkán folyt le az erős ital. Valójában fogalmam sem volt mi lehet ez az ital, de nem törődtem vele. Erős volt, és ez volt a lényeg. A fiú és én egy saroknál ültünk ketten miközben Louis oda se figyelt hányadik poharat üríti, szemét le se vette volt ellenfeléről aki öntelten mosolygott rá. - Ne törődj vele. Nekünk bármink meglehet, ami neki nem. Örök élet. Pár év múlva úgyis a koporsóban végzi. - nyugtatgattam a felbőszült fiút, miközben mellkasán pihentettem a fejem.
- Nem. Ő is egy közülünk. Szemeim elkerekedtek mondatára, amit lehet hogy részben a rengeteg bevitt alkohol okozott, ami éreztem hogy a fejembe szállt. Néha-néha homályosult a látásom, és a kezeim is remegtek de nem törődtem vele.
 - Van egy ötletem. - szólaltam meg, miközben felkaptam a fejem. A fiú kérdőn nézett rám, majd a fülébe súgtam, néha el is nevettem magam. Bólintott. Tehát benne van. Lassan felálltam a helyemről, kicsit billegve de megálltam a saját lábamon. Elindultam egyenesen Louis ellenfele felé, aki kíváncsi mosollyal követte cselekedetem. Nehezen de felültem a mellette lévő bár pult székre, ő pedig le sem vette rólam a szemét.
- Mi szél hozott erre szépségem? - szólalt meg végre. - Nem ez a gyerek nőcskéje vagy? - mutatott Louis-ra. Szavai ugyan kicsit feldühítettek, Louis nem gyerek, én pedig nem vagyok holmi kis 'nőcske', de ezt nem mutattam ki, hisz akkor romba dől a tervem.
- Az egy lúzer. - néztem szánalmasan Louis felé aki mindvégig minket nézett. - Ott hagytam. Nem érdemel meg egy ilyen nőt mint én.
 Szavaim engem is megleptek. Soha nem gondoltam volna, hogy valaha ezt ki fogom ejteni a számon. Bár tudtam hogy az egész színjátszás volt, legbelül mégis bántott hogy így beszélek, mert ez nem én vagyok. De úgy látszik bedőlt nekem. A kárörvendő vigyor ami az arcán megjelent levakarhatatlan volt. Már talán lassan egy órája iszogattam vele együtt mikor Louis felállt a helyéről, ezzel jelezve nekem, most kell cselekednem. Lassan közeledtem a férfi felé, kezeim combján felfele vándoroltak, kezeimmel érintettem a mellkasát, majd mikor már kellőképpen csak rám figyelt, egy gyors mozdulattal elkaptam a bárpulton lévő táskáját, és rohanni kezdtem.
- Louis fuss! - kiabáltam előre neki, de meg sem moccant. - Menj már!
Nem ment. Megvárta míg odaérek, megragadta a kezemet, és együtt futottunk. Azt nem tudtuk merre és hova, csak el. El a sötét bőrű ember elől, aki ordítva futott utánunk. Mikor már halkabb volt  a kiáltás, egy sikátorszerűségben megálltunk.
- Elhoztad? - kérdezte tőlem Louis, majd elővettem a hátam mögül a táskát. Azt a táskát ami telis tele volt több milliónyi zsetonnal.
- Tudod fáj hogy kételkedsz bennem. - válaszoltam kérdésére nevetve, mire csak elmosolyodott, közelebb lépett, és ajkai már az enyéimre tapadtak. Louis taxit fogott ami hazavitt minket, a kényelmes ágyamhoz, amibe alig vártam hogy belehuppanjak. A folyosókon már levettem a magassarkúm, Louis-val pedig egymást támogatva léptünk be a lakosztályunkba. Megkönnyebbülten dőltem háttal az ágyamnak, majd a fiú mosolyogva elém állt, majd lehajolt hozzám. Ajkai apró csókokat hintettek a nyakamra, majd lejjebb, és lejjebb.
- Louuis. - nevettem fel mikor csiklandós területhez ért. Nem reagált semmit, csupán az apró mosoly az arcán tükrözte mindazt amit érzett, és a csillogó szemei. Majd hirtelen megcsókolt, és csókolt és csókolt. Egyre szenvedélyesebben, gyorsabban, és érzékien.
- Légy az enyém! - suttogta lihegve fülembe, majd éreztem ahogy ruhám egyre lejjebb csúszik. Megragadva pólóját húztam le róla, és szabadjára engedtem a gyönyörű kilátást a felsőtestére. Tetkói talán még vadítóbbá tették azt, nem beszélve a tökéletesen kidolgozott testéről sem.  Nincsenek határok. Az utolsó gondolatom, mielőtt teljesen átadtam magam volna a szenvedélynek.

Reggel nagy dörömbölésre ébredtem. Louis is mellettem feküdt még, és édesen felmorgott mikor őt is felébresztették a hangos zajok. Halvány csókot nyomtam arcára, majd felkapva a pólóját, amit felhúztam, indultam meg az ajtó felé, ahol valaki már hangosan dörömbölt.
- Megyek mááár ... - ordítottam kifele, miközben felszisszentem. A fejem még soha nem fájt ennyire mint most, hajam teljesen összekuszálódott, és nincs rajtam más egy alsó fehérnemű és Louis pólója. A nagy zaj pedig cseppet sem akart alábbhagyni. Komótosan nyitottam ki az ajtót, amin meglepetésemre a sötét bőrű ember és 2 nagy darab ember lépett be.
- Lám, lám, lám ... - nézett rám szemrehányóan. Kezével végigsimított az arcomon, amit rögtön el is kaptam, ő pedig körülnézett.Minden hol Louis és az én ledobott ruhánk volt. Törött vázák, kiszakadt párnák amelyekből a toll pihék szálltak ki. - Vad volt az éjszaka drágám?  - nevetett fel, mire fancsali képet vágtam. - Hol van a lovagod? Azt hiszem van nála valami ami az enyém.
Több se kellett, Louis végszóra jött ki a hálószobából, testét nem takarta más csak az alsógatyája. Szemei elkerekedtek mikor felnézett, és találkozott a kétségbeesett tekintetemmel. Idegesen ajkamba haraptam, mire ő odajött hozzám és elém állt.
- Mit akarsz? Tudod még aludtam volna, és nem szeretem ha felkeltenek. - tette keresztbe a kezét, de tudtam hogy azért ő is tart ezektől az emberektől. Akkora volt mint egy szekrény. Nem viccelek.
- Add vissza. Különben véged. - a mosoly lefagyott az arcáról. Komolyan beszélt. Rettenetesen megijedtem, tudtam hogy Louis túl büszke ahhoz hogy csak úgy átadja neki.
-Nem. - válaszolta a fiú közönyösen, mintha semmi gond és baj nem lenne. Nyugodt akart maradni, de a karja amivel most átölelt éreztem hogy reszket. A férfi felnevetett válasza hallatán, azt hitte csak viccel vele, majd mikor világossá vált neki hogy a fiú kemény maradt vele szemben arca eltorzult. Az erek kidülledtek rajta, izzadság cseppek folytak le róla. Fejével felém biccentettek, mire a két monstrum ember felé Louis-t ellökve magam elől, erősen megragadták karjaimat és nem engedtek el. Hiába mozgolódtam köztük, annyira erősen szorítottak hogy lehetetlennek találtam kiszabadulni fogságuk alól.
- Vigyétek el a lányt. - utasította őket. - Megrázó lenne a kicsi szívének a látvány.
Ördögi mosolya újra megjelent arcán, amitől még jobban csak dühös lettem. A két ember vonszolni kezdett a háló felé, miközben egy segítségkérő pillantást vetettem Louis felé, aki tekintetével elmondott mindent amit kart. Nem lesz semmi baj.
Ahogy beértünk a hálóba elengedtek, én pedig a földre zuhantam. Esélyem sem volt kijutni. Az ajtó elé álltak. Nem tudtam másra gondolni mint hogy Louis ép bőrrel élje ezt túl. Ez az ember nem kis pályás. Ha nem találom ki azt a tervet hogy lopjuk el a zsetonokat, most nem lennénk itt. Ha meghal az az én hibám lesz. Nem, Louis kemény. Nem fog meghalni. Érzem.
- Camilla! - kínkeserves ordítást hallottam a szomszéd szobából. A szívem megállt egy pillanatra. Ez Louis volt. Nem tétlenkedtem. Egyenesen az ajtónállókhoz rohantam, és pillanatok alatt eltörtem mindkettő nyakát. Holtan estek a földre, miközben én azon voltam hogy megmenthessem Louis-t, akinek éppen tört akart szívébe szúrni a sötét bőrű. Louis kétségbeesetten vetett rám egy utolsó pillantást.
Minden olyan gyorsan történt. Nem gondolkodtam, csak cselekedtem, hogy megmentsem a megmentőm.


39 megjegyzés:

  1. úristen!!! ez kibaszott jó *-* nagyon de nagyon ügyes vagy!!nagyon jól írsz!
    ez a csoportos dolog nagyon jó ötlet szerintem! :)))

    VálaszTörlés
  2. úristen ez rohadt jó <3 nagyon gyorsan kövit :3

    VálaszTörlés
  3. Ez valami fenomenális!!!! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  4. Most lesz a legjobb...ez ez..hűű....!!! Nagyon siess a következővel!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Kurva életbe, hogy itt hagyod abba, amúgy nagyon jó. Gyorsan kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Wow! Nagyon jó, nem tudok rá mást mondani :D

    VálaszTörlés
  7. wíííííí azta rohadt életbe ez valami FANTASZTIKUS rész lett *-* Imádtam :D nagyon nagyon tetszett :) kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  8. aaaaa *-* ez annyira...basszus ez rohadt jó lett:D nagyon ügyesen írsz.
    Csak így tovább:D

    VálaszTörlés
  9. Szia:) Nagyon jó volt ez a rész! Szerintem nagyon jó ötlet ez a csoportos blog! ;)Siess a kövivel mert megőrülök

    VálaszTörlés
  10. Kurva jó lett csak rossz helyen hagytad abba. Kettő dolgot kérek tőled:1. Senki ne haljon meg(mármint Louis és camilla). 2. Siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  11. Azt a ******* ... nem hiszem el hogy itt hagyod abba !!!! Imádom hogy Camilla ennyire kemény csaj!! Mentse meg louist és legyen kemény vámpír csajszi!! Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon SIESS a kövivel!!!! <3 :D

    VálaszTörlés
  12. hűűű....ez nagyon jó rész lett.Imádtam:D Imádom az egészet

    VálaszTörlés
  13. Jesus Jesus omg !! OMFG!! Siess meghalok xd

    VálaszTörlés
  14. Szia:) bocsi h ezt itt de máshol nem nagyon tudom:)
    Lécci beraknád a blog cserébe ezeket a blogokat:

    http://misticvampire.blogspot.hu/
    http://mylifeisnotadrea.blogspot.hu/

    Énis megcsinálom:)
    Nagyon köszönöm előre is:)

    VálaszTörlés
  15. nagyon jóó lett :D alig várom a következőő fejezetet :D

    VálaszTörlés
  16. Imádoom ! A blogodat! Nagyon siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon király siess a kövi résszel!

    VálaszTörlés
  18. Ez nagyon szupi lett.... :D :D :D Nagyon várom a kövi részt.... :D :D :D

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jóó lett!!!!!!! Siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  20. Nagyooon jóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!! Hamar kövit<3
    Pusszy M.

    VálaszTörlés
  21. Nagyoon jóó :) Tényleg siess mert nem tudom mit csinálok :)
    By: K

    VálaszTörlés
  22. ismet nagyot alkottal :) GRATULA!!!Nagyon siess a kovivel!!!

    VálaszTörlés
  23. Mikor jön a kövi most kezdtem el olvasni és nagyon tetszik nagyon tutis érzéked van az íráshoz nekem is van egy kicsi ( nem dicsekedni szeretnék) és szeretnék veled csinálni egy közös blogot. Benne vagy??

    VálaszTörlés
  24. Már 2 napja olvasoom és írtó jó:)) Gyorsan hozd a kövi részecskét<33 ügyii vagy

    VálaszTörlés
  25. szia:) Van itt neked valami:) http://onedirectionvampire.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  26. Szia itt egy meglepi <3 :DD
    http://angelblooog1.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés
  27. Siess mikor lesz a kövi rész?? :/

    VálaszTörlés
  28. MIKOR LESZ A KÖVI????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    VálaszTörlés
  29. mikor lesz kövi?!:ooooo

    VálaszTörlés
  30. Mikor lesz kövi rész??? :oooooooo

    VálaszTörlés
  31. folytasd ez fenomenális. :D

    VálaszTörlés
  32. OMG!!!!! Ez fenomenális!!!! Siess a kövivel!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  33. Na miért hagytad abba?? Folytasd ...... Vickiexx

    VálaszTörlés
  34. Nagyon jó és kérlek folytasd mert te el képesztï
    képesztően írsz..és még sokra viheted az írásaiddal..<3 imádlak xx klau <3

    VálaszTörlés